2016. március 7., hétfő

10 nagyon gyenge kifogás, amit a férfiak mondanak a nőknek

Hiába folyik a csapból is víz helyett, hogy ami nem megy, nem szabad erőltetni! A férfiak hajlamosak a kifogások mögé rejtőzni, csak olykor ezek nagyon gyengék. Íme 10 kifogás, melyeken te magad is nevetni fogsz!
1. Mentem volna a szüleidhez, de olyan szinten beállt a derekam, hogy ne tudd meg!
2. A stresszes életmód, sokat hajtok a pénzért. Ezért nincs merevedésem, pedig nagyon izgató vagy!
3. Pedig én többször is hívtalak. Biztos rossz a telefonod.
4. Vírus volt a gépemen két hétig, csak most kaptam meg a leveledet.
5. Azért csaltalak meg, mert be voltam rúgva, de amúgy téged szeretlek.
6. Nem  tudok sms-t írni.
7. Ott voltam a diszkó előtt, de nem engedtek be.
8. Ez nem kifogás, ez az igazság.
9. Túl jó vagy nekem, ezért szakítok veled!
10. Félek, hogy belédszeretek, ezért ne kezdjük el se!
Ugye, milyen átlátszó trükkök? S mégis milyen sok a rózsaszín ködön át nem látó csaj, aki mindezt beveszi!  Nem lenne egyszerűbb megmondani az igazságot, mint előbb kicsit szédítgetni, s csak aztán lerázni valakit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése